Heeft iemand er al iets slechts over gehoord?
$3000-$4000 aan extra nabehandelingscomponenten per voertuig voor een diesel om aan de Amerikaanse EPA-normen te voldoen, is wat de markt heeft gedood. Dit komt bovenop de motorkosten/opgewaardeerde transmissie om het aan te kunnen.Mijn broer houdt hier ook van en houdt ook van de diesel. Ik vertelde hem dat ik er veel liever een zou hebben met een beproefde 5.3. De kleine dieselmarkt lijkt geen goede resultaten te hebben gehad van merken die het hebben geprobeerd. Ik denk dat diesel 15 jaar geleden een solide keuze was, maar met alle extra onzin tegenwoordig zijn de onderhoudskosten gewoon achterlijk.
Het is waar.....Als iedereen overstapte op kernenergie, zou dit geen probleem zijn.
Verdomme, je bent in een chagrijnige buiIk had geen bevestiging nodig.
Ben je al ongesteld geworden?Karma is een bitch.
Terzijde... Ik was vroeger een groot voorstander van kernenergie en wilde meer reactoren zien gebouwd voor schone energie in ons land.Als iedereen overschakelde op kernenergie, zou dit geen probleem zijn.
Foto's of het is niet gebeurdIk heb een 2017 GMC Canyon gekocht, lange bed, 4wd, diesel, Denali.
Ik heb een 2017 GMC Canyon gekocht, lange bed, 4wd, diesel, Denali.