BBA's thought's on politics - Great Lakes 4x4. The largest offroad forum in the Midwest

Go Back   Great Lakes 4x4. The largest offroad forum in the Midwest > General 4x4 Stuff > Politics, Government, or Religion Chat
GL4x4 Live! GL4x4 Casino

Politics, Government, or Religion Chat Bring your flamesuit!

greatlakes4x4.com is the premier Great Lakes 4x4 Forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.
Search
Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old November 7th, 2012, 08:15 AM   #1
bbaXJ
Yooper In Training
 
bbaXJ's Avatar
 
Join Date: 03-29-06
Location: Fowlertucky, MI
Posts: 4,764
iTrader: (62)
Mentioned: 1 Post(s)
Send a message via AIM to bbaXJ
Default BBA's thought's on politics

Since everybody has become a political expert the past few months, here’s my not-so-professional analogy of the current situation. It's not intended to start yet another debate, just to provide some light hearted entertainment from either side of the fence. Like it or not you should get a few laughs out of it:

Dubya enjoyed his time in the White House and decided to leave his successor a little surprise. So he took a dump in the presidential toilet without so much as a courtesy flush. Obama moves in, gets excited, and goes and drops a loaf of his own on top. He finishes up, flushes, and it doesn’t go down. He starts frantically looking for a plunger but finds nothing. The bowl is pretty full but the water at least stopped rising.
Just then, Biden wanders in, “Dude, Barry, we made it! This is gonna be aweso…….oh my God. WHAT’D YOU DO?????”
“STFU Joe, Bush did it”
“I dunno man, some of that looks pretty fresh.”
“Okay fine, some of it is mine, but G-Dub clogged this shit up.”
“Pun intended?”
“Fuck you Joe.”
“You’re such a dick sometimes. Look at me, I’m the first black president…..get over yourself, you’re half white.”
Obama looked pissed but let it go. “You know they’re gonna blame all of this on me, right? We need to do something.”
They stared for a few minutes and didn’t have any great ideas. Suddenly Joe asked, “Well have you tried flushing it again?” as he reached for the handle.
“No wait!!!” Obama shouted, but he was too late and the flushing had begun.
As the clog stayed put the water level began to rise closer and closer to the edge of the bowl. As the brown water began flowing over the rim and onto the floor Biden looked at Obama, shrugged, and said, “Well that’s all I’ve got. Good luck man” and walked out. Obama muttered a few creative cuss words and continued to stare at the rising water on the floor. He grabbed a few throw rugs to try and cover it up but eventually they got waterlogged and sank to the stinky bottom.
Suddenly China wandered in, smelled the air, and looked at the situation. “Uh oh, rooks rike you’ve got a probrem!!”
“No shit.”
“Rooks rike rots of shit.”
“Ugh. So are you gonna help or are you just gonna stand there?”
“I thin I can help. I have prunga, but it going to cost you. You want?”
China ran out to go find the plunger and Obama continued to stare, frustration growing by the second. Just when he thought it couldn’t get any worse, in wanders the UN.
“Hey man, welcome to the party! What’s that smell?”
“I don’t wanna talk about it.”
“Oh damn, did you do that???”
“No, Bush left it for me.”
“Yeah I bet. You should really consider changing your diet. This smells terrible and is really making it uncomfortable for the rest of us. You should try some of the vegan dishes we’ve been getting lately.”
“Yeah I’ll think about it, that doesn’t sound have bad. Can you give me a few minutes to get this taken care of?”
“Yeah whatever. Good luck, I’m out.”
Just then China bursts back in with a cheap looking plunger. “Look I help, I’m impotent.”
“You mean important?”
“That what I said, impotent.”
“Gimme that.” Obama starts hammering away at the clog. Just as it starts to move the plunger breaks in half. “Goddamnit!! Where was this POS made??”
“China.”
“Figures.….I mean…..Sorry.”
“It cool, we know. You still owe me though. I’m outta here. Good luck roundeye!!”
He tries flushing more, jiggling the handle, kicking it, you name it…..but without a plunger the clog stays, the water level keeps getting higher, and the room keeps getting stinkier. Meanwhile, Romney is outside the gate jumping up and down and waving around a tooth brush, yelling, “Look guys I can help, I have just the tool for the job!! Let me in!!!”
bbaXJ is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old November 7th, 2012, 08:23 AM   #2
hondadirtracer
Commercial Pilot
 
hondadirtracer's Avatar
 
Join Date: 02-25-08
Location: Macomb, Michigan
Posts: 2,070
iTrader: (10)
Mentioned: 0 Post(s)
Default

10/10
hondadirtracer is offline   Reply With Quote
Old November 7th, 2012, 08:28 AM   #3
curbdog17
.
 
curbdog17's Avatar
 
Join Date: 08-10-08
Location: 49415
Posts: 32,050
iTrader: (23)
Mentioned: 21 Post(s)
Default

Lol
__________________
.
curbdog17 is offline   Reply With Quote
Old November 7th, 2012, 08:39 AM   #4
jimhri
Senior Member
 
jimhri's Avatar
 
Join Date: 09-17-07
Location: north of a bankrupt city
Posts: 3,302
iTrader: (3)
Mentioned: 2 Post(s)
Default

3x !!!
jimhri is offline   Reply With Quote
Old November 7th, 2012, 08:52 AM   #5
dreezy
Haggard Fab
 
dreezy's Avatar
 
Join Date: 03-28-08
Location: Holland Mi
Posts: 9,983
iTrader: (7)
Mentioned: 20 Post(s)
Send a message via AIM to dreezy Send a message via MSN to dreezy
Default

Ror
__________________
"you think you're precious, I think you're shit."

Quote:
Originally Posted by ScOoTeR View Post
Ryan, if I wanted any shit from you, I'd go looking for Leah's strap-on.
dreezy is offline   Reply With Quote
Old November 7th, 2012, 09:03 AM   #6
Mr. Beefy
BFT!
 
Mr. Beefy's Avatar
 
Join Date: 01-11-07
Location: Sault Ste. Marie
Posts: 11,312
iTrader: (19)
Mentioned: 18 Post(s)
Default

Winning
__________________

Dakota Truggy Tons and 43's
07 CTD tow pig With the goodies

Thank you to Jeeperz Creeperz Off Road

Cool stuff at Ironman Offroad
Mr. Beefy is offline   Reply With Quote
Old November 7th, 2012, 09:09 AM   #7
GreaseMonkey
Senior Member
 
GreaseMonkey's Avatar
 
Join Date: 11-04-05
Location: Madison Heights, MI
Posts: 17,976
iTrader: (22)
Mentioned: 1 Post(s)
Default

__________________
Quote:
Originally Posted by kerryann View Post
I am not a lesbian but if I was I would do her.
GreaseMonkey is offline   Reply With Quote
Old November 7th, 2012, 09:23 AM   #8
Jeeper52
Budget, what budget?
 
Jeeper52's Avatar
 
Join Date: 08-27-11
Location: windsor ontario
Posts: 680
iTrader: (4)
Mentioned: 0 Post(s)
Default

lol, no roflol
Jeeper52 is offline   Reply With Quote
Reply
Great Lakes 4x4. The largest offroad forum in the Midwest > General 4x4 Stuff > Politics, Government, or Religion Chat

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 01:23 AM.


Powered by: vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd. Runs best on HiVelocity Hosting.
Page generated in 0.13364 seconds with 44 queries