Go Back   Great Lakes 4x4. The largest offroad forum in the Midwest > 4x4 Talk > Fabrication and body armor
GL4x4 Live! GL4x4 Casino







Search
Reply
 
Thread Tools
Old May 26th, 2011, 09:32 PM   #201
ultimatehellhound
Senior Member
 
Join Date: 12-07-10
Location: Hampshire, IL
Posts: 184
iTrader: (1)
Mentioned: 0 Post(s)
Default

Quote:
Originally Posted by steveo View Post
You should have spent more time practicing your welding and less time honing your mad linguistic skills, "dog".
Since your just aching for me to ask this question cut right to it. Where are yours at? Now you can post a pic up and make me look like a complete tool. Guess what? I don't really give a damn. Just keep posting we are going for a record here homeslice.
ultimatehellhound is offline   Reply With Quote
Old May 26th, 2011, 09:36 PM   #202
steveo
In the band!
 
Join Date: 03-30-07
Location: montana/wyoming
Posts: 20,293
iTrader: (6)
Mentioned: 0 Post(s)
Default

Quote:
Originally Posted by ultimatehellhound View Post
Before Stevo swallows a goldfish and blows it out his ass I have a funny one for you.

I got the VA shrink to say doushe today. I about fell out of my chair. The only reason I decided against it was because the straight jacket wouldn't of let me catch myself.
Whatever you do don't hurt your hand dude, the world cannot afford to lose skill like yours. just a quick question, when you advance your puddle why do you leave craters that are below flush on the base metal? just curious if this is some new method you Illinois gays are using these days.
steveo is offline   Reply With Quote
Old May 26th, 2011, 09:39 PM   #203
steveo
In the band!
 
Join Date: 03-30-07
Location: montana/wyoming
Posts: 20,293
iTrader: (6)
Mentioned: 0 Post(s)
Default

Quote:
Originally Posted by ultimatehellhound View Post
Since your just aching for me to ask this question cut right to it. Where are yours at? Now you can post a pic up and make me look like a complete tool. Guess what? I don't really give a damn. Just keep posting we are going for a record here homeslice.

take your pick.
My welds are out in the oilfields and pipelines. you see, I am a real welder, not some wanna be who thinks 6 foot of square tube with some tabs welded on poorly = instant fame.
steveo is offline   Reply With Quote
Old May 26th, 2011, 09:40 PM   #204
ultimatehellhound
Senior Member
 
Join Date: 12-07-10
Location: Hampshire, IL
Posts: 184
iTrader: (1)
Mentioned: 0 Post(s)
Default

11 pages and all we have is a shitty temporary bumper, a clapped out Jeep, a lot of shit talking, and a midevil impailing device disguised as a KOH truck.

To Stevo? It worked didn't it? Let's go for 20.


Edit: We now have a wide angle shot of Stevo's E penis. We don't get a closeup though because the radio waves would surely melt our testicles. So did you stick the lens through the fence to get that picture? Sorry dude, you left yourself wide open for that one. If you built that then get a closeup and I'll for real compliment it. Don't expect a blow job from me but there are plenty of people here who will gladly hop on.

Last edited by ultimatehellhound; May 26th, 2011 at 09:45 PM.
ultimatehellhound is offline   Reply With Quote
Old May 26th, 2011, 09:44 PM   #205
steveo
In the band!
 
Join Date: 03-30-07
Location: montana/wyoming
Posts: 20,293
iTrader: (6)
Mentioned: 0 Post(s)
Default

HAHA, on page 1 your bumper was a production prototype being considered for mass production and marketing, now its a shitty temporary bumper. I am willing to that by page 20 you will be claiming it was one of your friends that built it and you hate him and his bumper.
steveo is offline   Reply With Quote
Old May 26th, 2011, 09:45 PM   #206
Fullsize4life
Kicking Cancers ASS
 
Fullsize4life's Avatar
 
Join Date: 07-25-06
Location: Hart, Mi (next to silver lake)
Posts: 18,757
iTrader: (7)
Mentioned: 0 Post(s)
Default

Quote:
Originally Posted by steveo View Post
HAHA, on page 1 your bumper was a production prototype being considered for mass production and marketing, now its a shitty temporary bumper. I am willing to that by page 20 you will be claiming it was one of your friends that built it and you hate him and his bumper but love his cock.
fixed
Fullsize4life is offline   Reply With Quote
Old May 26th, 2011, 09:50 PM   #207
ultimatehellhound
Senior Member
 
Join Date: 12-07-10
Location: Hampshire, IL
Posts: 184
iTrader: (1)
Mentioned: 0 Post(s)
Default

Quote:
Originally Posted by steveo View Post
HAHA, on page 1 your bumper was a production prototype being considered for mass production and marketing, now its a shitty temporary bumper. I am willing to that by page 20 you will be claiming it was one of your friends that built it and you hate him and his bumper.
Nope, it's my shit. not some overpriced Trailready spaceship shit. Now unless you want to post up some pics not taken through the fence or learn how to talk shit properly then you should sign off because your opinion means shit right now.

I got you all fired up over my own bumper and it's priceless. Who gives a damn how it looks or works since it's obviously good enough for now.
ultimatehellhound is offline   Reply With Quote
Old May 26th, 2011, 09:51 PM   #208
ultimatehellhound
Senior Member
 
Join Date: 12-07-10
Location: Hampshire, IL
Posts: 184
iTrader: (1)
Mentioned: 0 Post(s)
Default

Quote:
Originally Posted by Fullsize4life View Post
fixed
I'm so glad to see you back. When can we expect some shots of your daddies rig?
ultimatehellhound is offline   Reply With Quote
Old May 26th, 2011, 09:53 PM   #209
steveo
In the band!
 
Join Date: 03-30-07
Location: montana/wyoming
Posts: 20,293
iTrader: (6)
Mentioned: 0 Post(s)
Default

Quote:
Originally Posted by ultimatehellhound View Post
Nope, it's my shit. not some overpriced Trailready spaceship shit. Now unless you want to post up some pics not taken through the fence or learn how to talk shit properly then you should sign off because your opinion means shit right now.

I got you all fired up over my own bumper and it's priceless. Who gives a damn how it looks or works since it's obviously good enough for now.
After reading this thread I now know the words you have been wanting to hear this whole time.

That'll do pig. That'll do.
steveo is offline   Reply With Quote
Old May 26th, 2011, 09:54 PM   #210
jeepinRRT
Senior Member
 
jeepinRRT's Avatar
 
Join Date: 09-13-08
Location: Grand Rapids,MI
Posts: 3,627
iTrader: (9)
Mentioned: 0 Post(s)
Default

Quote:
Originally Posted by ultimatehellhound View Post
Nope, it's my shit. not some overpriced Trailready spaceship shit. Now unless you want to post up some pics not taken through the fence or learn how to talk shit properly then you should sign off because your opinion means shit right now.

I got you all fired up over my own bumper and it's priceless. Who gives a damn how it looks or works since it's obviously good enough for now.
The only thing that is saving you, and has saved you for the past day or so is the fact that you can type complete sentences, which is more than I can say for the majority of dumb fucks around here. Other than that you pretty much have done a 180 from your original "marketing" first post as stevo noted you still fail
jeepinRRT is offline   Reply With Quote
Old May 26th, 2011, 10:01 PM   #211
steveo
In the band!
 
Join Date: 03-30-07
Location: montana/wyoming
Posts: 20,293
iTrader: (6)
Mentioned: 0 Post(s)
Default

Quote:
Originally Posted by ultimatehellhound View Post
I'm so glad to see you back. When can we expect some shots of your daddies rig?
you razz one of the few guys on here who can meet your demands. his last rig made >500 hp, he doesn't live in a trailer and he has been to college.
steveo is offline   Reply With Quote
Old May 26th, 2011, 10:02 PM   #212
SizeMatters
Sketchy, Son....
 
SizeMatters's Avatar
 
Join Date: 05-24-10
Location: Blanchard, MI
Posts: 2,535
iTrader: (5)
Mentioned: 0 Post(s)
Default

Quote:
Originally Posted by steveo View Post
Whatever you do don't hurt your hand dude, the world cannot afford to lose skill like yours. just a quick question, when you advance your puddle why do you leave craters that are below flush on the base metal? just curious if this is some new method you Illinois gays are using these days.
His heat is too high, and he using a circle pattern. Which is fine for home welding but would never make it at a fab shop.
SizeMatters is offline   Reply With Quote
Old May 26th, 2011, 10:04 PM   #213
steveo
In the band!
 
Join Date: 03-30-07
Location: montana/wyoming
Posts: 20,293
iTrader: (6)
Mentioned: 0 Post(s)
Default

Quote:
Originally Posted by SizeMatters View Post
His heat is too high, and he using a circle pattern. Which is fine for home welding but would never make it at a fab shop.
tanks for splaining dat to me sweetie.
steveo is offline   Reply With Quote
Old May 26th, 2011, 10:06 PM   #214
SizeMatters
Sketchy, Son....
 
SizeMatters's Avatar
 
Join Date: 05-24-10
Location: Blanchard, MI
Posts: 2,535
iTrader: (5)
Mentioned: 0 Post(s)
Default

Quote:
Originally Posted by steveo View Post
tanks for splaining dat to me sweetie.
No problem sugar tits
SizeMatters is offline   Reply With Quote
Old May 26th, 2011, 10:06 PM   #215
ultimatehellhound
Senior Member
 
Join Date: 12-07-10
Location: Hampshire, IL
Posts: 184
iTrader: (1)
Mentioned: 0 Post(s)
Default

Quote:
Originally Posted by jeepinRRT View Post
The only thing that is saving you, and has saved you for the past day or so is the fact that you can type complete sentences, which is more than I can say for the majority of dumb fucks around here. Other than that you pretty much have done a 180 from your original "marketing" first post as stevo noted you still fail
I'm going to go crawl into the corner and cry now. You have stumped me oh wise ones. I'll make sure to never use my shitty bumper to help recover your daddies Jeep from the hole that's bigger then the one you all have dug in my ass. Please have mercy on my soul oh kings of fab. Will you please take me under your wings and guide me through this twisted world of metal? It's all so confusing and when the day comes that they make it a skilled trade again I will surely be shit canned from work. Oh wow is me.
ultimatehellhound is offline   Reply With Quote
Old May 26th, 2011, 10:43 PM   #216
tweak177
Say what?!?
 
tweak177's Avatar
 
Join Date: 04-19-06
Location: Clawson
Posts: 2,426
iTrader: (0)
Mentioned: 0 Post(s)
Default

Damn 11 pages, my eyes hurt.
tweak177 is offline   Reply With Quote
Old May 26th, 2011, 10:44 PM   #217
fullthrottle
2013 King of da Moustache
 
fullthrottle's Avatar
 
Join Date: 11-17-05
Location: flint
Posts: 1,988
iTrader: (40)
Mentioned: 1 Post(s)
Send a message via AIM to fullthrottle
Default

I'm thinking a pack of a.b.c. strident firmly pressed together is a stronger weld then his burning skills, butt I could be wrong.

You keep laughing sir, my house never had wheels.

p.s. Why is it a blue ford in the you tube and a red ford in the bumper pic? Are you trying to pull a fast one on us? I feel like Sheriff Roscoe, sir Duke! Just paint the DAMM thing orange with a rebel flag for pete sake!

Last edited by fullthrottle; May 26th, 2011 at 10:50 PM.
fullthrottle is offline   Reply With Quote
Old May 26th, 2011, 10:50 PM   #218
tweak177
Say what?!?
 
tweak177's Avatar
 
Join Date: 04-19-06
Location: Clawson
Posts: 2,426
iTrader: (0)
Mentioned: 0 Post(s)
Default

Quote:
Originally Posted by fullthrottle View Post
I'm thinking a pack of a.b.c. strident firmly pressed together is a stronger weld then his burning skills, butt I could be wrong.

You keep laughing sir, my house never had wheels.

p.s. Why is it a blue ford in the you tube and a red ford in the bumper pic? Are you trying to pull a fast one on us? I feel like Sheriff Roscoe, sir Duke! Just paint the DAMM thing orange with a rebel flag for pete sake!
Take a closer look at the picture. The tailgate is red but the bed is blue.
tweak177 is offline   Reply With Quote
Old May 26th, 2011, 10:50 PM   #219
ultimatehellhound
Senior Member
 
Join Date: 12-07-10
Location: Hampshire, IL
Posts: 184
iTrader: (1)
Mentioned: 0 Post(s)
Default

Quote:
Originally Posted by fullthrottle View Post
I'm thinking a pack of a.b.c. strident firmly pressed together is a stronger weld then his burning skills, butt I could be wrong.

You keep laughing sir, my house never had wheels.

p.s. Why is it a blue ford in the you tube and a red ford in the bumper pic? Are you trying to pull a fast one on us? I feel like Sheriff Roscoe, sir Duke! Just paint the DAMM thing orange with a rebel flag for pete sake!
Because the tailgate is red. Grab your glasses and look at the first pics again.

As for the rest of you........Oh wow is me. Can someone get me some cheese to go with my wine?
ultimatehellhound is offline   Reply With Quote
Old May 26th, 2011, 10:54 PM   #220
fullthrottle
2013 King of da Moustache
 
fullthrottle's Avatar
 
Join Date: 11-17-05
Location: flint
Posts: 1,988
iTrader: (40)
Mentioned: 1 Post(s)
Send a message via AIM to fullthrottle
Default

Ya, I see that now. Sorry, been a hard day drinking my Malts after trading my food stamps for them.

For 299$, you should be able to add a tire carrier swing mount. Just saying.
fullthrottle is offline   Reply With Quote
Reply
Great Lakes 4x4. The largest offroad forum in the Midwest > 4x4 Talk > Fabrication and body armor
Tags
stupid nigger, wtf?, your welds suck

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump



All times are GMT -5. The time now is 06:31 AM.


Powered by: vBulletin, Copyright 2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd. Runs best on HiVelocity Hosting.
Copyright 2005 - 2012 Cracker Enterprises - Powered by Linux
vB Ad Management by =RedTyger=
Page generated in 0.23759 seconds with 50 queries