Go Back   Great Lakes 4x4. The largest offroad forum in the Midwest > General 4x4 Stuff > The Pub
GL4x4 Live! GL4x4 Casino

The Pub A friendly forum where everybody is nice, and will answer any questions you have about life.







Search
Reply
 
Thread Tools
Old August 15th, 2013, 09:15 PM   #21
Lousypirate
Bud Light Man of Genius
 
Lousypirate's Avatar
 
Join Date: 02-11-08
Location: Norton Shores 49441
Posts: 8,568
iTrader: (27)
Quote:
Originally Posted by mschaffer66 View Post
Hey I fully supported them through that shitty rebuilding season. Now I know how it must feel to be a Lions fan.



That's cool. I would have asked him to autograph my to-go box.

Not really, I'm not a big fan of bugging celebrities/sports guys when they are trying to go out and live their "normal" life.
I've just asked for a handshake... not as creepily as that.
__________________
77 Chevy K30 partout thread
94 12v dually partout



Have you given your life up to traction lately?
Lousypirate is online now   Reply With Quote
Old August 15th, 2013, 09:25 PM   #22
Tab
Senior Member
 
Tab's Avatar
 
Join Date: 11-05-05
Location: Freeland, mi
Posts: 4,699
iTrader: (29)
Yeah, I don't get too worked up over seeing "famous" people. Honestly I didn't know exactly who he was but noticed a bunch of other people constantly looking over at him, but nobody bothered him at all. They were parked right outside our window (Mercedes SUV) and he changed the baby in the back before they left while his girlfriend (a smoking hot white chick) dicked around with something in the back seat. I thought that was cool of him.
Tab is offline   Reply With Quote
Old August 15th, 2013, 11:34 PM   #23
BadMoonRacing500
Freedom isn't Free
 
BadMoonRacing500's Avatar
 
Join Date: 09-11-10
Location: Harbor Springs MI
Posts: 659
iTrader: (0)
Go Panthers!!! Oh wait, thats when we actually had a pro team. Fuckin Liedowns.
__________________
WTF, Snot Rag.... These ain't Talls..
BadMoonRacing500 is offline   Reply With Quote
Old August 16th, 2013, 06:26 AM   #24
fullthrottle
2013 King of da Moustache
 
fullthrottle's Avatar
 
Join Date: 11-17-05
Location: flint
Posts: 1,904
iTrader: (40)
Send a message via AIM to fullthrottle
This is a Lions thread, rest of you get out!!!!!
PLEASE...lol
fullthrottle is offline   Reply With Quote
Old August 16th, 2013, 06:34 AM   #25
marshall
locally famous
 
marshall's Avatar
 
Join Date: 02-12-11
Location: mayville MI
Posts: 2,860
iTrader: (4)
Quote:
Originally Posted by fullthrottle View Post
This is a Lions thread, rest of you get out!!!!!
PLEASE...lol
No shit, right?
marshall is offline   Reply With Quote
Old August 16th, 2013, 06:52 AM   #26
mschaffer66
Senior Member
 
mschaffer66's Avatar
 
Join Date: 11-05-05
Location: West Bloomfield, MI
Posts: 9,174
iTrader: (17)
Quote:
Originally Posted by fullthrottle View Post
This is a Lions thread, rest of you get out!!!!!
PLEASE...lol
No.



mschaffer66 is online now   Reply With Quote
Old August 16th, 2013, 09:39 AM   #27
97xj
Senior Member
 
97xj's Avatar
 
Join Date: 03-04-06
Location: Whitmore Lake
Posts: 1,339
iTrader: (2)
I am predicting an 8-8 season, if we get lucky maybe 10-6 with a chance at a wildcard game.
97xj is offline   Reply With Quote
Old August 16th, 2013, 09:42 AM   #28
kickstand
sHaMoNe!
 
kickstand's Avatar
 
Join Date: 09-20-06
Location: fenton
Posts: 30,106
iTrader: (46)
Quote:
Originally Posted by mschaffer66 View Post
Hey I fully supported them through that shitty rebuilding season. Now I know how it must feel to be a Lions fan.
so other than being a bandwagon fan who chose a team that wins a lot what's your excuse? You grew up in Au Gres, Went to college in Flint and live in Detroit......
kickstand is offline   Reply With Quote
Old August 16th, 2013, 09:46 AM   #29
feva4u
LCG
 
feva4u's Avatar
 
Join Date: 04-01-07
Location: Petoskey, MI
Posts: 10,091
iTrader: (11)
Lions looked terrible, it was shut off worthy.
__________________
My Jeep
feva4u is offline   Reply With Quote
Old August 16th, 2013, 12:43 PM   #30
Blksnshn69
Senior Member
 
Blksnshn69's Avatar
 
Join Date: 04-15-08
Location: Muskegon Michigan
Posts: 401
iTrader: (2)
0 - 16

They're turrible.
Blksnshn69 is offline   Reply With Quote
Old August 16th, 2013, 12:52 PM   #31
howell_jeep
Last Free Man
 
howell_jeep's Avatar
 
Join Date: 02-09-06
Location: Howell Twp, MI 48836
Posts: 10,848
iTrader: (69)
This is what I think of Lions:

Chinese zoo angers visitors by passing off hairy Tibetan mastiff dog as lion
howell_jeep is offline   Reply With Quote
Old August 27th, 2013, 08:13 PM   #32
cmetzg03
ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ
 
cmetzg03's Avatar
 
Join Date: 04-30-11
Location: White Lake/roscommon
Posts: 4,387
iTrader: (6)
__________________
Quote:
Originally Posted by Sol Goode View Post
Man, this site was so much better before cmetzg03 joined
cmetzg03 is online now   Reply With Quote
Old August 27th, 2013, 08:21 PM   #33
dreezy
Haggard Fab
 
dreezy's Avatar
 
Join Date: 03-28-08
Location: Holland Mi
Posts: 9,735
iTrader: (7)
Send a message via AIM to dreezy Send a message via MSN to dreezy
Im gonna miss Brian

__________________
"you think you're precious, I think you're shit."
dreezy is online now   Reply With Quote
Old August 28th, 2013, 07:23 AM   #34
fullthrottle
2013 King of da Moustache
 
fullthrottle's Avatar
 
Join Date: 11-17-05
Location: flint
Posts: 1,904
iTrader: (40)
Send a message via AIM to fullthrottle
He's not even a fucking Lion!!!

Keep this to Lions chat pls or I'll pm Kelly so bad he will move this to a Lions forum accessed by only true lions fans!
fullthrottle is offline   Reply With Quote
Old August 28th, 2013, 07:28 AM   #35
cj65
Senior Member
 
cj65's Avatar
 
Join Date: 04-07-07
Location: 48174
Posts: 3,455
iTrader: (17)
Lions will have a record this year of 3-13. It's the lions they could have the complete team from any Super Bowl and still be less than .500
cj65 is offline   Reply With Quote
Old August 28th, 2013, 02:35 PM   #36
dreezy
Haggard Fab
 
dreezy's Avatar
 
Join Date: 03-28-08
Location: Holland Mi
Posts: 9,735
iTrader: (7)
Send a message via AIM to dreezy Send a message via MSN to dreezy
Quote:
Originally Posted by fullthrottle View Post
He's not even a fucking Lion!!!

Keep this to Lions chat pls or I'll pm Kelly so bad he will move this to a Lions forum accessed by only true lions fans!
If you want to discuss a group of losers, please take it to the loser forum. GOTMUD!!!!!!!!!1111111111111one11111!!!!!!
__________________
"you think you're precious, I think you're shit."
dreezy is online now   Reply With Quote
Old August 28th, 2013, 02:42 PM   #37
cmetzg03
ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ
 
cmetzg03's Avatar
 
Join Date: 04-30-11
Location: White Lake/roscommon
Posts: 4,387
iTrader: (6)
Quote:
Originally Posted by dreezy View Post
If you want to discuss a group of losers, please take it to the loser forum. GOTMUD!!!!!!!!!1111111111111one11111!!!!!!
Lol. In all honesty the bears will probably be 8-8 this year and miss the playoffs. But the lions will be lucky to win 6 games.
__________________
Quote:
Originally Posted by Sol Goode View Post
Man, this site was so much better before cmetzg03 joined
cmetzg03 is online now   Reply With Quote
Old August 28th, 2013, 02:58 PM   #38
dreezy
Haggard Fab
 
dreezy's Avatar
 
Join Date: 03-28-08
Location: Holland Mi
Posts: 9,735
iTrader: (7)
Send a message via AIM to dreezy Send a message via MSN to dreezy
Quote:
Originally Posted by cmetzg03 View Post
Lol. In all honesty the bears will probably be 8-8 this year and miss the playoffs. But the lions will be lucky to win 6 games.
Horse Shit! Mike Martz and Mike Tice are both gone finally.
__________________
"you think you're precious, I think you're shit."
dreezy is online now   Reply With Quote
Old August 28th, 2013, 03:03 PM   #39
cmetzg03
ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ
 
cmetzg03's Avatar
 
Join Date: 04-30-11
Location: White Lake/roscommon
Posts: 4,387
iTrader: (6)
Lions 2013

Quote:
Originally Posted by dreezy View Post
Horse Shit! Mike Martz and Mike Tice are both gone finally.
True however jay culter is the fucking lamest qb in the league reminds me of this


Well maybe it's a tie between him and tony homo
__________________
Quote:
Originally Posted by Sol Goode View Post
Man, this site was so much better before cmetzg03 joined
cmetzg03 is online now   Reply With Quote
Old August 28th, 2013, 03:03 PM   #40
cmetzg03
ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ
 
cmetzg03's Avatar
 
Join Date: 04-30-11
Location: White Lake/roscommon
Posts: 4,387
iTrader: (6)
I do think Matt forte is a great RB
__________________
Quote:
Originally Posted by Sol Goode View Post
Man, this site was so much better before cmetzg03 joined
cmetzg03 is online now   Reply With Quote
Reply
Great Lakes 4x4. The largest offroad forum in the Midwest > General 4x4 Stuff > The Pub
Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump



All times are GMT -5. The time now is 08:49 PM.


Powered by: vBulletin, Copyright 2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright 2005 - 2012 Cracker Enterprises - Powered by Linux
vB Ad Management by =RedTyger=
Page generated in 0.17007 seconds with 53 queries